Dil Öğrenme Hızlandırıcı: Qunmao Display Technology Qtenboard IFPD, dinleme, konuşma, okuma ve yazma becerilerini geliştirmek için etkileşimli işlevler kullanır
Küreselleşme dalgası altında, dil becerisi kültürler arası iletişimin temel bağı haline gelmiştir ve geleneksel dil öğretiminde "dinleme, konuşma, okuma ve yazma" becerilerinin ayrılması ve etkileşim eksikliği, öğrenme verimliliğinin atılımını her zaman kısıtlamıştır. Ekran teknolojisi alanında bir yenilikçi olan Qunmao Display Technology Co., Ltd., eğitim senaryolarının ihtiyaçlarına derinden bağlı kalmıştır. Geliştirdiği Qtenboard etkileşimli düz panel ekran (IFPD), güçlü etkileşimli teknolojisiyle dil öğrenme yolunu yeniden tanımlayarak, teknoloji ve eğitimi birbirine bağlayan önemli bir köprü haline gelmekte ve öğrencilerin dil potansiyelini tam olarak harekete geçirmektedir.
1. Dinleme eğitimi: Qunmao teknolojisi, sürükleyici bir işitsel ekosistem oluşturur
Dil öğrenmenin özü "giriş"te yatar ve gerçek bağlamın restorasyonu dinlemeyi geliştirmenin anahtarıdır. Qunmao Display Technology'nin Qtenboard IFPD'si, ekran ve akustik teknolojisindeki kendi birikimine dayanarak, dinleme eğitimi için üç boyutlu bir çözüm oluşturmuştur:
Gerçek sahne yeniden üretimi: Yüksek çözünürlüklü ekranı, orijinal filmleri, haber kliplerini ve yaşam sohbetlerini sorunsuz bir şekilde oynatabilir ve surround ses efektleriyle, anadili konuşanların iletişim ortamını doğru bir şekilde geri yükleyebilir - sokak kafelerindeki gündelik sohbetlerden iş toplantılarındaki müzakerelere kadar, öğrencilerin "sürükleyici dinleme"de konuşma hızı, aksan farklılıkları ve bağlamsal duygulardaki değişiklikleri algılamasına olanak tanır.
Rafine içerik kontrolü: Öğretmenler, dokunmatik ekran işlemleriyle önemli cümleleri tekrar tekrar oynatabilir ve konuşma hızını ayarlayabilir, hatta Qtenboard'un benzersiz "dinamik altyazılar" işlevini birleştirerek kelimeleri konuşma ritmiyle kelime kelime vurgulayarak öğrencilerin "ses-metin" arasında anında bir ilişki kurmasına yardımcı olabilir.
Akıllı efekt geri bildirimi: Entegre ses tanıma sistemi, öğrencilerin dinleme cevap verilerini gerçek zamanlı olarak sayabilir ve hata analizi raporları oluşturabilir. Öğretmenler, yüksek frekanslı hata noktalarını (bağlantılı okuma ve zayıf okuma analizi gibi) doğrudan büyük ekranda işaretleyerek "hedefli eğitim" sağlayabilir.
2. Sözlü ifade: Qunmao etkileşimli teknolojisi, ifade engellerini ortadan kaldırır ve konuşma özgüvenini harekete geçirir
“Konuşmaya cesaret edememek, doğru konuşamamak” dil öğrenenler için yaygın bir sorundur ve Qtenboard IFPD'nin etkileşimli işlevi özellikle bu sorunu ele almaktadır. Qunmao Display Technology, araştırma ve geliştirmede sözlü eğitimin aciliyetini ve etkileşimini özellikle güçlendirmiştir:
Geliştirilmiş telaffuz doğruluğu: Öğrenciler bir mikrofon aracılığıyla telaffuz kaydettikten sonra, Qtenboard'un ses analizi algoritması bunu standart ses kütüphanesiyle karşılaştıracak ve ton ve vurgudaki farklılıkları bir dalga formu grafiğiyle büyük ekranda sezgisel olarak gösterecek, hatta "/r/ sesi yeterince yuvarlanmadı" ve "cümle sonundaki ton yerinde değil" gibi ayrıntıları işaretleyecek ve düzeltmeyi daha somut hale getirmek için öğretmenin gerçek zamanlı açıklamasıyla işbirliği yapacaktır.
Durumsal etkileşimli alıştırmalar: Çoklu kişi rol yapma diyaloglarını, senaryo simülasyonlarını ve diğer işlevleri destekler. Öğrenciler, Qtenboard'un sanal sahnelerinde (havaalanı check-in'i, restoran siparişi gibi) gerçek zamanlı olarak etkileşim kurabilir ve sistem diyalog sürecini otomatik olarak kaydeder. Öğretmenler, ifade içindeki dilbilgisi hatalarını veya uygunsuz kelimeleri herhangi bir zamanda durdurabilir ve daire içine alabilir ve Qunmao'nun benzersiz "çoklu ekran senkronizasyonu" teknolojisi, grup diyalog içeriğinin aynı anda tüm sınıf ekranına yansıtılmasını sağlayarak toplu bir inceleme atmosferi oluşturabilir.
Kişiselleştirilmiş büyüme takibi: Qtenboard, öğrencilerin sesli pratik kayıtlarını otomatik olarak saklayacaktır. Öğretmenler, farklı aşamalardaki telaffuz değişikliklerini zaman çizelgesi aracılığıyla karşılaştırabilir ve Qunmao'nun arka ucunun veri analizi işlevini birleştirerek her öğrenci için özel bir "telaffuz geliştirme planı" oluşturabilir - içe dönük öğrenciler için, ifade endişelerini ortadan kaldırmak için "anonim gönderim" modu da açılabilir.
3. Okuduğunu anlama: Qunmao büyük ekranı, statik metni "dinamik" hale getirir ve düşünme katılımını derinleştirir
Geleneksel okuma öğretiminde, metnin tek yönlü iletimi, öğrencilerin dikkatini kolayca dağıtabilir. Ancak, Qunmao Display Technology Qtenboard IFPD, "büyük ekran etkileşimi + içerik bağlantısı" avantajlarıyla, okumayı "pasif kabul"den "aktif keşif"e dönüştürür:
Etkileşimli metin analizi: Öğretmen makaleyi Qtenboard'un yüksek çözünürlüklü büyük ekranına yansıttıktan sonra, konu cümlesini ve uzun ve zor cümle yapısını işaretlemek için vurgulayıcılar ve yorum kutuları gibi araçlar kullanabilir ve öğrenciler dokunmatik ekran aracılığıyla "paragraf mantığı bağlantısı" ve "kelime anlamı eşleştirme sürükle" gibi etkileşimli oyunlara katılabilir. Örneğin, tartışmalı denemeleri analiz ederken, öğrenciler argümanları doğrudan ekrandaki ilgili argümanlara sürükleyerek makalenin bağlamını sezgisel olarak sıralayabilirler.
Anında kelime bilgisi ve dil bilgisi: Herhangi bir alışılmadık kelimeye tıklayın, Qtenboard hemen Qunmao Eğitim Kaynak Kütüphanesi tarafından sağlanan çok boyutlu bir analiz açacaktır - konuşma bölümü, eş anlamlı analizi, gerçek test örnekleri ve hatta ilgili dil bilgisi mikro sınıf videoları (örneğin, "bağlaç kipi" kelimesine tıklamak, dil bilgisi açıklama bölümüne otomatik olarak atlar) dahil olmak üzere, böylece okuma zorlukları anında "dokunuşlar arasında" çözülebilir.
İşbirlikçi derinlemesine keşif: Grup tartışma işlevini destekler ve her grup, metnin Qtenboard büyük ekranındaki anlayışlarını (örneğin, "yazarın bakış açısı" ve "duygusal eğilim") aynı anda işaretlemek için bir tablet kullanır. Qunmao'nun "gerçek zamanlı özet" teknolojisi, farklı grupların görüşlerini otomatik olarak bir zihin haritasına entegre edebilir ve öğretmen, tüm sınıfı karşılaştırmaya ve analiz etmeye yönlendirir ve fikirlerin çarpışmasında eleştirel okuma becerisini geliştirir.
IV. Yazma becerisi: Qunmao'nun işbirlikçi işlevi, yazma sürecini yeniden yapılandırır ve yapılandırılmış ifadeyi güçlendirir
Yazma, dil çıktısının kapsamlı bir yansımasıdır ve geleneksel modeldeki "geri bildirim gecikmesi" sorunu Qtenboard IFPD'de temel olarak çözülmüştür. Qunmao Display Technology, işbirlikçi yazma ve anında düzeltme işlevlerini özel olarak optimize etmiştir:
Ortak yaratıcı içerik üretimi: Öğrenciler, kompozisyon taslağını Qtenboard büyük ekranında ortaklaşa düzenlemek, paragrafların sırasını modülleri sürükleyerek ayarlamak ve gerçek zamanlı olarak argümanları desteklemek için gruplar halinde çalışırlar. Öğretmenler, herhangi bir grubun düzenleme arayüzüne herhangi bir zamanda girebilir ve Qunmao'nun benzersiz "çok renkli açıklama" işlevini kullanarak değişiklik önerilerini işaretleyebilir (örneğin, "geçiş cümlelerinin buraya eklenmesi gerekir" ve "örnekler temaya daha uygun vakalarla değiştirilebilir") ve değişiklik izleri gerçek zamanlı olarak senkronize edilerek rehberlik daha verimli hale getirilir.
Akıllı yardımcı araç seti: Qunmao ve ortak eğitim uzmanları tarafından geliştirilen yerleşik yazma şablonu kütüphanesi (örneğin, tartışmalı deneme "giriş-argüman-sonuç" çerçevesi, mektup formatı şablonu), eş anlamlı önerileri ve zaman hataları için otomatik istemler sağlar. İlkokul öğrencileri için, "cümle doldurma" modu da açılabilir, ekrana dokunarak uygun kelime dağarcığı seçilebilir ve yazma eşiği düşürülebilir.
Anında düzeltme geri bildirimi: Öğrenciler çalışmalarını gönderdikten sonra, öğretmenler hataları doğrudan dokunmatik ekran aracılığıyla daire içine alır ve sesli açıklamalar yapar. Değişiklik süreci tüm sınıfa aynı anda gösterilir ve Qtenboard'un "bulut depolama" işlevi, öğrencilerin değiştirilmiş versiyonlarını otomatik olarak arşivleyerek öğrencilerin kendi ilerleme yollarını açıkça görmelerini sağlar.
V. Etkileşimli ekoloji: Qunmao teknolojisi sınıfı güçlendirir, öğrenmenin "pasif"ten "aktif"e dönüşmesini sağlar
Qunmao Display Technology, eğitim araçlarının temel değerinin "insanları harekete geçirmek" olduğuna her zaman inanmıştır. Qtenboard IFPD, geleneksel dil sınıflarının tek yönlü öğretim modunu çok boyutlu etkileşimli tasarımla tamamen değiştirmiştir:
Tam sahne bağlantısı: cep telefonları, tabletler ve diğer cihazlar ile büyük ekranlar arasında kesintisiz bağlantıyı destekler. Öğretmenler tek bir tıklamayla kişiselleştirilmiş görevler gönderebilir (örneğin, zayıf dinleme becerilerine sahip öğrencilere özel alıştırmalar atamak ve mükemmel sözlü öğrencileri için tartışma materyalleri düzenlemek). Öğrenciler tamamlandıktan hemen sonra yükler ve Qtenboard, "öğrencileri yeteneklerine göre öğretmek" için tamamlama durumunu otomatik olarak sayar.
Oyunlaştırılmış öğrenme tasarımı: "Kelime Heceleme Yarışması", "Dilbilgisi Kuralları Fark Bulma" ve "Senaryo Diyalog Mücadelesi" gibi yerleşik etkileşimli oyunlar. Öğrenciler dokunmatik ekran işlemiyle yarışmaya katılır ve büyük ekran puan sıralamasını gerçek zamanlı olarak görüntüler. Qunmao'nun benzersiz "dinamik ödül animasyonu" ile öğrenme eğlence dolu.
Veri tabanlı büyüme profili: Sistem, öğrencilerin "dinleme, konuşma, okuma ve yazma" dört becerisindeki eğitim verilerini otomatik olarak kaydeder ve kişisel bir yetenek radar grafiği oluşturur. Öğretmenler ve öğrenciler avantajları ve dezavantajları sezgisel olarak görebilir, bu da sonraki öğrenmeyi daha hedefli hale getirir.
Sonuç: Qunmao Display Technology, dil öğreniminin verimlilik sınırını yeniden tanımlamak için teknolojik yenilikleri kullanır
"Tek yönlü öğretim"den "etkileşimli ortak yaratım"a, "mekanik eğitim"den "anlam inşası"na, Qunmao Display Technology Co., Ltd., Qtenboard IFPD'nin teknik yetkilendirmesini kullanarak dil öğrenimini "dinleme, konuşma, okuma ve yazma" artık ayrılmıyor. Bu sadece bir araç yeniliği değil, aynı zamanda eğitim kavramlarının bir yükseltmesidir - öğrencilerin aktif katılımını harekete geçirmek ve nihayetinde "dünyayla dil aracılığıyla iletişim kurmak" temel hedefine ulaşmak için bir dayanak noktası olarak ekran teknolojisini kullanmak. Qunmao Display Technology'de’s sürekli keşif, teknoloji ve eğitimin entegrasyonu dil öğrenimi için daha geniş bir alan açacaktır.
Dil Öğrenme Hızlandırıcı: Qunmao Display Technology Qtenboard IFPD, dinleme, konuşma, okuma ve yazma becerilerini geliştirmek için etkileşimli işlevler kullanır
Küreselleşme dalgası altında, dil becerisi kültürler arası iletişimin temel bağı haline gelmiştir ve geleneksel dil öğretiminde "dinleme, konuşma, okuma ve yazma" becerilerinin ayrılması ve etkileşim eksikliği, öğrenme verimliliğinin atılımını her zaman kısıtlamıştır. Ekran teknolojisi alanında bir yenilikçi olan Qunmao Display Technology Co., Ltd., eğitim senaryolarının ihtiyaçlarına derinden bağlı kalmıştır. Geliştirdiği Qtenboard etkileşimli düz panel ekran (IFPD), güçlü etkileşimli teknolojisiyle dil öğrenme yolunu yeniden tanımlayarak, teknoloji ve eğitimi birbirine bağlayan önemli bir köprü haline gelmekte ve öğrencilerin dil potansiyelini tam olarak harekete geçirmektedir.
1. Dinleme eğitimi: Qunmao teknolojisi, sürükleyici bir işitsel ekosistem oluşturur
Dil öğrenmenin özü "giriş"te yatar ve gerçek bağlamın restorasyonu dinlemeyi geliştirmenin anahtarıdır. Qunmao Display Technology'nin Qtenboard IFPD'si, ekran ve akustik teknolojisindeki kendi birikimine dayanarak, dinleme eğitimi için üç boyutlu bir çözüm oluşturmuştur:
Gerçek sahne yeniden üretimi: Yüksek çözünürlüklü ekranı, orijinal filmleri, haber kliplerini ve yaşam sohbetlerini sorunsuz bir şekilde oynatabilir ve surround ses efektleriyle, anadili konuşanların iletişim ortamını doğru bir şekilde geri yükleyebilir - sokak kafelerindeki gündelik sohbetlerden iş toplantılarındaki müzakerelere kadar, öğrencilerin "sürükleyici dinleme"de konuşma hızı, aksan farklılıkları ve bağlamsal duygulardaki değişiklikleri algılamasına olanak tanır.
Rafine içerik kontrolü: Öğretmenler, dokunmatik ekran işlemleriyle önemli cümleleri tekrar tekrar oynatabilir ve konuşma hızını ayarlayabilir, hatta Qtenboard'un benzersiz "dinamik altyazılar" işlevini birleştirerek kelimeleri konuşma ritmiyle kelime kelime vurgulayarak öğrencilerin "ses-metin" arasında anında bir ilişki kurmasına yardımcı olabilir.
Akıllı efekt geri bildirimi: Entegre ses tanıma sistemi, öğrencilerin dinleme cevap verilerini gerçek zamanlı olarak sayabilir ve hata analizi raporları oluşturabilir. Öğretmenler, yüksek frekanslı hata noktalarını (bağlantılı okuma ve zayıf okuma analizi gibi) doğrudan büyük ekranda işaretleyerek "hedefli eğitim" sağlayabilir.
2. Sözlü ifade: Qunmao etkileşimli teknolojisi, ifade engellerini ortadan kaldırır ve konuşma özgüvenini harekete geçirir
“Konuşmaya cesaret edememek, doğru konuşamamak” dil öğrenenler için yaygın bir sorundur ve Qtenboard IFPD'nin etkileşimli işlevi özellikle bu sorunu ele almaktadır. Qunmao Display Technology, araştırma ve geliştirmede sözlü eğitimin aciliyetini ve etkileşimini özellikle güçlendirmiştir:
Geliştirilmiş telaffuz doğruluğu: Öğrenciler bir mikrofon aracılığıyla telaffuz kaydettikten sonra, Qtenboard'un ses analizi algoritması bunu standart ses kütüphanesiyle karşılaştıracak ve ton ve vurgudaki farklılıkları bir dalga formu grafiğiyle büyük ekranda sezgisel olarak gösterecek, hatta "/r/ sesi yeterince yuvarlanmadı" ve "cümle sonundaki ton yerinde değil" gibi ayrıntıları işaretleyecek ve düzeltmeyi daha somut hale getirmek için öğretmenin gerçek zamanlı açıklamasıyla işbirliği yapacaktır.
Durumsal etkileşimli alıştırmalar: Çoklu kişi rol yapma diyaloglarını, senaryo simülasyonlarını ve diğer işlevleri destekler. Öğrenciler, Qtenboard'un sanal sahnelerinde (havaalanı check-in'i, restoran siparişi gibi) gerçek zamanlı olarak etkileşim kurabilir ve sistem diyalog sürecini otomatik olarak kaydeder. Öğretmenler, ifade içindeki dilbilgisi hatalarını veya uygunsuz kelimeleri herhangi bir zamanda durdurabilir ve daire içine alabilir ve Qunmao'nun benzersiz "çoklu ekran senkronizasyonu" teknolojisi, grup diyalog içeriğinin aynı anda tüm sınıf ekranına yansıtılmasını sağlayarak toplu bir inceleme atmosferi oluşturabilir.
Kişiselleştirilmiş büyüme takibi: Qtenboard, öğrencilerin sesli pratik kayıtlarını otomatik olarak saklayacaktır. Öğretmenler, farklı aşamalardaki telaffuz değişikliklerini zaman çizelgesi aracılığıyla karşılaştırabilir ve Qunmao'nun arka ucunun veri analizi işlevini birleştirerek her öğrenci için özel bir "telaffuz geliştirme planı" oluşturabilir - içe dönük öğrenciler için, ifade endişelerini ortadan kaldırmak için "anonim gönderim" modu da açılabilir.
3. Okuduğunu anlama: Qunmao büyük ekranı, statik metni "dinamik" hale getirir ve düşünme katılımını derinleştirir
Geleneksel okuma öğretiminde, metnin tek yönlü iletimi, öğrencilerin dikkatini kolayca dağıtabilir. Ancak, Qunmao Display Technology Qtenboard IFPD, "büyük ekran etkileşimi + içerik bağlantısı" avantajlarıyla, okumayı "pasif kabul"den "aktif keşif"e dönüştürür:
Etkileşimli metin analizi: Öğretmen makaleyi Qtenboard'un yüksek çözünürlüklü büyük ekranına yansıttıktan sonra, konu cümlesini ve uzun ve zor cümle yapısını işaretlemek için vurgulayıcılar ve yorum kutuları gibi araçlar kullanabilir ve öğrenciler dokunmatik ekran aracılığıyla "paragraf mantığı bağlantısı" ve "kelime anlamı eşleştirme sürükle" gibi etkileşimli oyunlara katılabilir. Örneğin, tartışmalı denemeleri analiz ederken, öğrenciler argümanları doğrudan ekrandaki ilgili argümanlara sürükleyerek makalenin bağlamını sezgisel olarak sıralayabilirler.
Anında kelime bilgisi ve dil bilgisi: Herhangi bir alışılmadık kelimeye tıklayın, Qtenboard hemen Qunmao Eğitim Kaynak Kütüphanesi tarafından sağlanan çok boyutlu bir analiz açacaktır - konuşma bölümü, eş anlamlı analizi, gerçek test örnekleri ve hatta ilgili dil bilgisi mikro sınıf videoları (örneğin, "bağlaç kipi" kelimesine tıklamak, dil bilgisi açıklama bölümüne otomatik olarak atlar) dahil olmak üzere, böylece okuma zorlukları anında "dokunuşlar arasında" çözülebilir.
İşbirlikçi derinlemesine keşif: Grup tartışma işlevini destekler ve her grup, metnin Qtenboard büyük ekranındaki anlayışlarını (örneğin, "yazarın bakış açısı" ve "duygusal eğilim") aynı anda işaretlemek için bir tablet kullanır. Qunmao'nun "gerçek zamanlı özet" teknolojisi, farklı grupların görüşlerini otomatik olarak bir zihin haritasına entegre edebilir ve öğretmen, tüm sınıfı karşılaştırmaya ve analiz etmeye yönlendirir ve fikirlerin çarpışmasında eleştirel okuma becerisini geliştirir.
IV. Yazma becerisi: Qunmao'nun işbirlikçi işlevi, yazma sürecini yeniden yapılandırır ve yapılandırılmış ifadeyi güçlendirir
Yazma, dil çıktısının kapsamlı bir yansımasıdır ve geleneksel modeldeki "geri bildirim gecikmesi" sorunu Qtenboard IFPD'de temel olarak çözülmüştür. Qunmao Display Technology, işbirlikçi yazma ve anında düzeltme işlevlerini özel olarak optimize etmiştir:
Ortak yaratıcı içerik üretimi: Öğrenciler, kompozisyon taslağını Qtenboard büyük ekranında ortaklaşa düzenlemek, paragrafların sırasını modülleri sürükleyerek ayarlamak ve gerçek zamanlı olarak argümanları desteklemek için gruplar halinde çalışırlar. Öğretmenler, herhangi bir grubun düzenleme arayüzüne herhangi bir zamanda girebilir ve Qunmao'nun benzersiz "çok renkli açıklama" işlevini kullanarak değişiklik önerilerini işaretleyebilir (örneğin, "geçiş cümlelerinin buraya eklenmesi gerekir" ve "örnekler temaya daha uygun vakalarla değiştirilebilir") ve değişiklik izleri gerçek zamanlı olarak senkronize edilerek rehberlik daha verimli hale getirilir.
Akıllı yardımcı araç seti: Qunmao ve ortak eğitim uzmanları tarafından geliştirilen yerleşik yazma şablonu kütüphanesi (örneğin, tartışmalı deneme "giriş-argüman-sonuç" çerçevesi, mektup formatı şablonu), eş anlamlı önerileri ve zaman hataları için otomatik istemler sağlar. İlkokul öğrencileri için, "cümle doldurma" modu da açılabilir, ekrana dokunarak uygun kelime dağarcığı seçilebilir ve yazma eşiği düşürülebilir.
Anında düzeltme geri bildirimi: Öğrenciler çalışmalarını gönderdikten sonra, öğretmenler hataları doğrudan dokunmatik ekran aracılığıyla daire içine alır ve sesli açıklamalar yapar. Değişiklik süreci tüm sınıfa aynı anda gösterilir ve Qtenboard'un "bulut depolama" işlevi, öğrencilerin değiştirilmiş versiyonlarını otomatik olarak arşivleyerek öğrencilerin kendi ilerleme yollarını açıkça görmelerini sağlar.
V. Etkileşimli ekoloji: Qunmao teknolojisi sınıfı güçlendirir, öğrenmenin "pasif"ten "aktif"e dönüşmesini sağlar
Qunmao Display Technology, eğitim araçlarının temel değerinin "insanları harekete geçirmek" olduğuna her zaman inanmıştır. Qtenboard IFPD, geleneksel dil sınıflarının tek yönlü öğretim modunu çok boyutlu etkileşimli tasarımla tamamen değiştirmiştir:
Tam sahne bağlantısı: cep telefonları, tabletler ve diğer cihazlar ile büyük ekranlar arasında kesintisiz bağlantıyı destekler. Öğretmenler tek bir tıklamayla kişiselleştirilmiş görevler gönderebilir (örneğin, zayıf dinleme becerilerine sahip öğrencilere özel alıştırmalar atamak ve mükemmel sözlü öğrencileri için tartışma materyalleri düzenlemek). Öğrenciler tamamlandıktan hemen sonra yükler ve Qtenboard, "öğrencileri yeteneklerine göre öğretmek" için tamamlama durumunu otomatik olarak sayar.
Oyunlaştırılmış öğrenme tasarımı: "Kelime Heceleme Yarışması", "Dilbilgisi Kuralları Fark Bulma" ve "Senaryo Diyalog Mücadelesi" gibi yerleşik etkileşimli oyunlar. Öğrenciler dokunmatik ekran işlemiyle yarışmaya katılır ve büyük ekran puan sıralamasını gerçek zamanlı olarak görüntüler. Qunmao'nun benzersiz "dinamik ödül animasyonu" ile öğrenme eğlence dolu.
Veri tabanlı büyüme profili: Sistem, öğrencilerin "dinleme, konuşma, okuma ve yazma" dört becerisindeki eğitim verilerini otomatik olarak kaydeder ve kişisel bir yetenek radar grafiği oluşturur. Öğretmenler ve öğrenciler avantajları ve dezavantajları sezgisel olarak görebilir, bu da sonraki öğrenmeyi daha hedefli hale getirir.
Sonuç: Qunmao Display Technology, dil öğreniminin verimlilik sınırını yeniden tanımlamak için teknolojik yenilikleri kullanır
"Tek yönlü öğretim"den "etkileşimli ortak yaratım"a, "mekanik eğitim"den "anlam inşası"na, Qunmao Display Technology Co., Ltd., Qtenboard IFPD'nin teknik yetkilendirmesini kullanarak dil öğrenimini "dinleme, konuşma, okuma ve yazma" artık ayrılmıyor. Bu sadece bir araç yeniliği değil, aynı zamanda eğitim kavramlarının bir yükseltmesidir - öğrencilerin aktif katılımını harekete geçirmek ve nihayetinde "dünyayla dil aracılığıyla iletişim kurmak" temel hedefine ulaşmak için bir dayanak noktası olarak ekran teknolojisini kullanmak. Qunmao Display Technology'de’s sürekli keşif, teknoloji ve eğitimin entegrasyonu dil öğrenimi için daha geniş bir alan açacaktır.