logo
Bayrak

Blog Ayrıntıları

Created with Pixso. Evde Created with Pixso. Haberler Created with Pixso.

Etkileşimli Tahtalar: Okul sonrası öğretimin yeni ekolojisini yeniden şekillendirmek

Etkileşimli Tahtalar: Okul sonrası öğretimin yeni ekolojisini yeniden şekillendirmek

2025-07-08

hakkında en son şirket haberleri Etkileşimli Tahtalar: Okul sonrası öğretimin yeni ekolojisini yeniden şekillendirmek  0  

1Geleneksel okul sonrası ders modelinin sınırlamaları

 

Düşük ders verimliliği: Geleneksel senaryolarda öğretmenler kürsüde beklerken öğrenciler ödevlerini masalarında tamamlar.Öğrenciler sadece yardım için ellerini kaldırabilirler.Öğretmenlerin, bireysel soruları cevaplamak için farklı masalar arasında sık sık gidip gelmeleri gerekir.Bazı öğrencilerin uzun süre beklemesine neden oluyor., ve ders vermenin verimliliği önemli ölçüde azalır.

 

Öğretim ilerlemesinin engellenmesi: Öğretmen okuldan geçici olarak ayrıldığında, okul sonrası dersleri kesmek zorunda kalır ve bu da genel öğretim ilerlemesini doğrudan etkiler.

 

2. Etkileşimli beyaz tabloların getirdiği yenilik

 

Daha çeşitli öğretim biçimleri

 

Öğretmenler, video derslerini dikkatlice oluşturmak için etkileşimli beyaz levhaların kayıt fonksiyonundan tam olarak yararlanır.Öğrencilerin ortak sorunlarını derinlemesine analiz etmek, ve içerikler ince ve hedefli.

 

Öğrenciler, her zaman, her yerde bilgi öğrenmek ve öğrenme engellerini aşmak için "eksklüziv özel öğretmen"e sahip oldukları gibi, sınıftan sonra videoya her zaman erişebilir ve tekrar tekrar izleyebilirler.

 

Shenzhen Qunmao Display Technology Co., Ltd. tarafından üretilen interaktif beyaz levha bu konuda benzersiz avantajlar göstermiştir.Ama aynı zamanda net video görüntüleri ve mükemmel ses kalitesi vardır. öğretmenin açıklamasının her ayrıntısını tam olarak yakalayabilir, siyah tahtanın yazma süreci ve ana içeriğin işaretlenmesi dahil,Böylece öğrenciler tekrar izlerken sürükleyici bir öğrenme deneyimi yaşayabilir ve bilgi noktalarını daha iyi anlayabilirler..

- Hayır.

Öğretim ilerlemesini garanti etmek- Hayır.

Öğretmen bir nedenden dolayı sınıfta yokken,Önceden kaydedilen video kursu, öğretmenin sorunsuz ilerlemesini sağlamak ve öğretim ilerlemesinin kesinti sorunu tamamen ortadan kaldırmak için doğrudan sınıfta oynatılabilir.

- Hayır.

Qtenboard interaktif beyaz tahtası video oynatmada iyi performans gösterir, birden fazla formatta video dosyalarını destekler ve dondurma veya ekran bozulması olmadan sorunsuz bir şekilde oynar.Önceden kaydedilmiş dersleri izlerken öğrencilerin devamını sağlayabilir, tıpkı öğretmenlerin öğretim alanında öğrettikleri gibi, öğretim ilerlemesinin etkilenmemesini etkili bir şekilde sağlar.- Hayır.

Uzaktan öğretme yeteneği

- Hayır.

Ağ teknolojisinin yardımıyla, öğretmenler Qtenboard etkileşimli beyaz tahta aracılığıyla uzaktan öğretim yapabilirler.,sorulara cevap vermek ve şüpheleri çözmek ve yüz yüze öğretimle karşılaştırılabilir bir etki elde etmek.Sınıfta kafa karışıklığı yaşayan öğrenciler, öğrenmenin devamını sağlamak için öğretmenlerden zamanında rehberlik alabilirler..

- Hayır.

Shenzhen Qunmao Display Technology Co., Ltd. Qtenboard interaktif beyaz tahtasının uzaktan etkileşimli fonksiyonuna çok fazla Ar-Ge çaba harcadı.düşük gecikme ve yüksek istikrar özelliklerine sahipÖğretmenler ve öğrenciler uzaktan etkileşime girdiğinde, birbirlerinin sorularına ve işlemlerine hızlı bir şekilde yanıt verebilirler.Öğretmenler, öğrencilerin paylaştığı ödevleri veya sorunları doğrudan açıklamak için tahtanın gerçek zamanlı açıklama fonksiyonunu kullanabilirler., ve öğrenciler de anında anlamaları hakkında geri bildirim verebilirler, bu da uzaktan öğretimin etkileşimliliğini ve etkinliğini büyük ölçüde artırır.

- Hayır.

Qtenboardetkileşimli tahta, Shenzhen Qunmao Display Technology Co., Ltd.'nin güçlü bir çalışması olarak,Geleneksel okul sonrası derslerin sınırlarını güçlü işlevleriyle kırıp hem öğretmenlerin hem de öğrencilerin ihtiyaçlarını karşıladı.Eğitim bilgisayara dönüştürülmesi sürecinde, yeni ekolojiyi yeniden şekillendiriyorlar ve verimli öğrenme ve öğretim için güvenilir bir asistan oluyorlar.

Bayrak
Blog Ayrıntıları
Created with Pixso. Evde Created with Pixso. Haberler Created with Pixso.

Etkileşimli Tahtalar: Okul sonrası öğretimin yeni ekolojisini yeniden şekillendirmek

Etkileşimli Tahtalar: Okul sonrası öğretimin yeni ekolojisini yeniden şekillendirmek

hakkında en son şirket haberleri Etkileşimli Tahtalar: Okul sonrası öğretimin yeni ekolojisini yeniden şekillendirmek  0  

1Geleneksel okul sonrası ders modelinin sınırlamaları

 

Düşük ders verimliliği: Geleneksel senaryolarda öğretmenler kürsüde beklerken öğrenciler ödevlerini masalarında tamamlar.Öğrenciler sadece yardım için ellerini kaldırabilirler.Öğretmenlerin, bireysel soruları cevaplamak için farklı masalar arasında sık sık gidip gelmeleri gerekir.Bazı öğrencilerin uzun süre beklemesine neden oluyor., ve ders vermenin verimliliği önemli ölçüde azalır.

 

Öğretim ilerlemesinin engellenmesi: Öğretmen okuldan geçici olarak ayrıldığında, okul sonrası dersleri kesmek zorunda kalır ve bu da genel öğretim ilerlemesini doğrudan etkiler.

 

2. Etkileşimli beyaz tabloların getirdiği yenilik

 

Daha çeşitli öğretim biçimleri

 

Öğretmenler, video derslerini dikkatlice oluşturmak için etkileşimli beyaz levhaların kayıt fonksiyonundan tam olarak yararlanır.Öğrencilerin ortak sorunlarını derinlemesine analiz etmek, ve içerikler ince ve hedefli.

 

Öğrenciler, her zaman, her yerde bilgi öğrenmek ve öğrenme engellerini aşmak için "eksklüziv özel öğretmen"e sahip oldukları gibi, sınıftan sonra videoya her zaman erişebilir ve tekrar tekrar izleyebilirler.

 

Shenzhen Qunmao Display Technology Co., Ltd. tarafından üretilen interaktif beyaz levha bu konuda benzersiz avantajlar göstermiştir.Ama aynı zamanda net video görüntüleri ve mükemmel ses kalitesi vardır. öğretmenin açıklamasının her ayrıntısını tam olarak yakalayabilir, siyah tahtanın yazma süreci ve ana içeriğin işaretlenmesi dahil,Böylece öğrenciler tekrar izlerken sürükleyici bir öğrenme deneyimi yaşayabilir ve bilgi noktalarını daha iyi anlayabilirler..

- Hayır.

Öğretim ilerlemesini garanti etmek- Hayır.

Öğretmen bir nedenden dolayı sınıfta yokken,Önceden kaydedilen video kursu, öğretmenin sorunsuz ilerlemesini sağlamak ve öğretim ilerlemesinin kesinti sorunu tamamen ortadan kaldırmak için doğrudan sınıfta oynatılabilir.

- Hayır.

Qtenboard interaktif beyaz tahtası video oynatmada iyi performans gösterir, birden fazla formatta video dosyalarını destekler ve dondurma veya ekran bozulması olmadan sorunsuz bir şekilde oynar.Önceden kaydedilmiş dersleri izlerken öğrencilerin devamını sağlayabilir, tıpkı öğretmenlerin öğretim alanında öğrettikleri gibi, öğretim ilerlemesinin etkilenmemesini etkili bir şekilde sağlar.- Hayır.

Uzaktan öğretme yeteneği

- Hayır.

Ağ teknolojisinin yardımıyla, öğretmenler Qtenboard etkileşimli beyaz tahta aracılığıyla uzaktan öğretim yapabilirler.,sorulara cevap vermek ve şüpheleri çözmek ve yüz yüze öğretimle karşılaştırılabilir bir etki elde etmek.Sınıfta kafa karışıklığı yaşayan öğrenciler, öğrenmenin devamını sağlamak için öğretmenlerden zamanında rehberlik alabilirler..

- Hayır.

Shenzhen Qunmao Display Technology Co., Ltd. Qtenboard interaktif beyaz tahtasının uzaktan etkileşimli fonksiyonuna çok fazla Ar-Ge çaba harcadı.düşük gecikme ve yüksek istikrar özelliklerine sahipÖğretmenler ve öğrenciler uzaktan etkileşime girdiğinde, birbirlerinin sorularına ve işlemlerine hızlı bir şekilde yanıt verebilirler.Öğretmenler, öğrencilerin paylaştığı ödevleri veya sorunları doğrudan açıklamak için tahtanın gerçek zamanlı açıklama fonksiyonunu kullanabilirler., ve öğrenciler de anında anlamaları hakkında geri bildirim verebilirler, bu da uzaktan öğretimin etkileşimliliğini ve etkinliğini büyük ölçüde artırır.

- Hayır.

Qtenboardetkileşimli tahta, Shenzhen Qunmao Display Technology Co., Ltd.'nin güçlü bir çalışması olarak,Geleneksel okul sonrası derslerin sınırlarını güçlü işlevleriyle kırıp hem öğretmenlerin hem de öğrencilerin ihtiyaçlarını karşıladı.Eğitim bilgisayara dönüştürülmesi sürecinde, yeni ekolojiyi yeniden şekillendiriyorlar ve verimli öğrenme ve öğretim için güvenilir bir asistan oluyorlar.